Pages

Tuesday, April 21, 2009

මගේ බ්ලොග් එකත් සින්ඩියේ...!!

අද නම් මට ඉතාමත් ප්‍රීතිමත් දවසක්. ඒකට මුල්ම හේතුව තමයි අපේ හමුදාවෙ කොල්ලො. උන් ඊයෙ ඉඳන් දාපු වැඩ කිඩ දැකල මම ෆුල්ම ආතල් එකේ තමයි අදත් ඊයෙ දවස පුරාමත් හිටියෙ. ඒක කොච්චරද කියනව නම් රාජ්‍ය ආරක්ෂක අමාත්‍යාංශ වෙබ් අඩවියත්, ලංකාපේජ් පුවත් අඩවියත්, ලංකාව ගැන ගූග්ල් පුවත් සෙවුමත් විනාඩි 5න් 5ට රීෆ්‍රෙෂ් කර කර ඉන්න තරන් උද්දාමයක් මට තිබ්බ. නමුත් ඒ අතරෙ තවත් වැදගත් සිද්දියක් වෙලා කියල මං දැනගත්තෙ දැන් ටිකකට ඉස්සෙල්ල.

ඒක තමයි මගේ බ්ලොග් අඩවිය සිංහල බ්ලොග්කරුවන්ගෙ සංසදයේ බ්ලොග් කියවනයට හෙවත් සින්ඩිකේටරයට ඇතුලත් කිරීම. මෙය මගේ චිත්ත සන්තානය අහ්ලාදයෙන් (මේ වචනෙ තිබ්බෙ ඕ ලෙවල් සිංහල පොතේ ගී ද මෝපසාං ලිව්ව 'දියමන්ති මාලය' - The Necklace කියන කෙටිකතාව අඩංගු පාඩමේ බව මට තාම මතකයි) ප්‍රමුදිත කරවීමට හේතු උනා.

නමුත් අවාසනාවකට වගේ මං ඒක දන්නෙ දැන් උනත් ඇත්තටම මාව එක් කරල තියෙන්නෙ ඊයෙ. මං මට ලැබුණු ඊමේල් හරියට පරීක්ෂා කරල බැලුවෙ නැති නිසා තමයි මේ වින්නැහිය උනේ. හෆොයි. ඉතින් මං මොනව කරන්නද දෙයියනේ, මගෙ ඉන්බොක්ස් එකේ ඊමේල් ගොඩායි. ඔය අනං මනං ගෲප්ස් වලින් ආපු ඒව. ඕව අස්සෙ තමයි මේ බව දන්නල එවපු ඊමේල් එකත් තිබ්බෙ.

කොහොම උනත් මේ සද් කාර්යය කිරීම ගැන මං කාලිංග ඇතුලත්මුදලි අයියට ගොඩක් ස්තූතිවන්ත වෙන්න ඕනෙ. අයියෙ ඔබට ගොඩාක් පින්...!

දැන් වත් ටිකක් මොළේ කල්පනා කරල වැදගත් දෙයක් ලියන්න ඕනෙ.

4 comments:

RanDil said...

WEL COME TO THE UNION !!!

Thilina said...

එළ එළ... සින්ඩිය‍ට සාදරයෙන් පිළිගන්න‍වා

Chamitha said...

බොහොම ස්තූතිවන්ත වෙනව අයියලගෙ ධෛර්යමත් කිරීම් වලට:D

Manushan said...

එළ එළ ඔබව සාදරයෙන් පිලිගන්නවා
දිගටම ලියන්න
ලස්සන තීම් එකක්

Post a Comment

මේ ලිපිය ගැන ඔබට හිතෙන්නේ මොකක්ද? ගල්, මුල්, මල් ඕන දේකට ඉඩ...
සිංහලෙන් යතුරු කරන්නට යුනිකේත එසැණින් පරිවර්තකය භාවිතා කරන්න පුළුවන්.